Werken bij

Ben jij onze nieuwe collega?

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging bij het leukste ICT bedrijf van Den Haag? Bij Aumatics werk je samen met 20 andere écht leuke mensen aan veelzijdige en uitdagende projecten. Bij ons krijg je alle ruimte (en financiering) om door te groeien. En naast een leaseauto, laptop en sportvergoeding ga je ook mee op de leuke teamuitjes, de BBQ’s, staat er iedere dag vers fruit op je bureau en een heerlijke gezamenlijke lunch voor je klaar.

Wie zijn wij

Wij zijn een jonge, cultureel diverse en ondernemende club van ongeveer 20 man, gevestigd in Den Haag. Wij maken bedrijven succesvoller door de inzet van ICT. Samen groeien is ons motto. We hebben veel ideeën over de toekomst en die delen we graag. Wat ons anders maakt is ondernemerschap en de wens om klanten echt te helpen met oplossingen die hen verder helpt. We werken niet voor een specifieke branche of segment, dus wij hebben vele diverse klanten wat elke dag anders maakt. We zijn er voor de klant!

Waarom Aumatics de x factor heeft!

Bij Aumatics heb je de kans om mee te groeien in een jonge, ambitieuze omgeving. Je bent bij ons geen nummer. Bij ons vervul je geen functie, maar een rol. Hoe deze rol er uit ziet heb je zelf in de hand. Je krijgt alle ruimte om te groeien en naar je ideeen en initatieven wordt geluisterd. Naast alle ambities borrelen we graag elke vrijdagmiddag in onze eigen Aumatics bar met pooltafel en racen we in onze echte Formule-1 stoel in competitie tegen anderen.

Openstaande vacatures

Jij maakt impact. In jouw rol als Servicedesk medewerker sta je dagelijks onze klanten vriendelijk en vakkundig te woord. Je bent geduldig, servicegericht en komt snel met een oplossing zodat de klant weer vlot aan het werk kan!

 

WAT IS ER TE DOEN?

Onze klanten hebben gekozen om zich te laten ondersteunen door Aumatics om onze pragmatische en gedegen kennis van de geboden dienstverlening. We worden geprezen voor onze klantvriendelijkheid en korte oplostijden, waar problemen vaak al direct aan de telefoon door jou worden opgelost. We kennen onze klanten en vragen niet om klantnummers. We zijn immers persoonlijk en begrijpen dat als klanten ons bellen, ze snel geholpen willen worden. Je staat dan ook dagelijks klaar om ze te ondersteunen. Uiteraard heb je collega’s achter je om je te helpen waar nodig. Maar je blijft verantwoordelijk voelen voor het gemelde incident of change totdat deze gezamenlijk is opgelost en de klant tevreden is. Daar doen we het voor!

Bij Aumatics krijg je alle ruimte en ondersteuning om je verder te ontwikkelen op jouw vakgebied en op persoonlijk vlak. Je werkt op klantlocatie en vanuit ons kantoor en onderhoudt regelmatig contact met jouw collega professionals om kennis en ervaring uit te wisselen.

WIE BEN JIJ?

Jij bent een teamspeler die zijn of haar weg wel vindt. Je voelt je comfortabel in een groeiende organisatie waar klantgerichtheid, teamspirit maar ook humor de hoofdtoon voeren. Je wilt werken in een dynamische omgeving waar technische ontwikkelingen elkaar in razendsnel tempo opvolgen. Je haalt voldoening uit een tevreden klant en begrijpt dat IT vaak enkel een stuk gereedschap is voor de klant wat goed moet werken.

Herken je jezelf hierin en spreekt de rol je aan? Maak dan de overstap naar Aumatics. Jouw bijdrage, positiviteit en klantgerichtheid wordt in ons hechte team erg gewaardeerd.

VERDER HEB JE:

• Een paar jaar ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
• Minimaal MBO werk- en denkniveau;
• Kennis en ervaring met Microsoft 365;
• Kennis van Citrix omgevingen, Desktop Online (niet vereist, wel een pré);
• Daarnaast heb je een gezonde dosis humor, ben je super klantgericht en heb je een absolute teamspirit.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

TEVENS BIEDEN WIJ JE:

• Interne begeleiding en certificeringsmogelijkheden;
• Interessante klantomgevingen en projecten;
• Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling;
• Sportvergoeding;
• Leuke teamuitjes en BBQ’s;
• Dagelijks fruit, een uitgebreide gezamenlijke lunch en elke vrijdag de 5 uur borrel;
• En niet om op te scheppen, maar we hebben echt leuke collega’s!

Jij maakt impact. In jouw rol als Microsoft Office 365 Consultant denk jij mee met klanten over uitdagingen en mogelijkheden om te verbeteren. Jij helpt klanten workflows effectiever en efficiënter te maken. Hoe je dat doet? Dát laten we graag aan jou over!

WAT IS ER TE DOEN?

Wij hebben verschillende opdrachten voor je klaar liggen, dus je kan direct naar de klant. Samen met de klant ga je in gesprek over de uitdagingen die zij hebben. Met jouw kennis van Microsoft Office 365 kun jij functionele oplossingen aandragen, die de business beter, goedkoper, slimmer en effectiever maken. Dit kunnen functies, applicaties, koppelingen of bijvoorbeeld migraties zijn. Nadat de requirements met de klant zijn afgestemd, kom je terug op kantoor in Den Haag, waar een team van specialisten voor je klaar staat. Samen met de architecten en lead consultant werk je jouw ontwerp uit en richt je je oplossingen in. Vervolgens leid je de migraties bij de klant en geef je trainingen aan eindgebruikers waar nodig.

WIE BEN JIJ?

Jij bent een ondernemer die zijn of haar weg wel vindt. Je voelt je comfortabel in een groeiende organisatie waar ondernemerschap, teamspirit en humor de hoofdtoon voert. Jij wilt werken in een dynamische omgeving waar technische ontwikkelingen elkaar in razendsnel tempo opvolgen. Werk je nu als zelfstandige, maar mis je het contact met collega’s of ben je juist op zoek naar een rol met meer vrijheid waar je het verschil echt kunt maken? Maak dan de overstap naar Aumatics. Jouw ondernemerschap wordt in ons hechte team erg gewaardeerd.

VERDER HEB JE:

• Een paar jaar ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
• Minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Kennis van de mogelijkheden van Office 365 (gecertificeerd) en weet je de verschillende onderdelen te connecten met de netwerkomgeving van de klant;
• Een oplossingsgerichte werkwijze, kun je op hoog niveau meedenken en ben je adviesvaardig;
• Commerciële skills om nieuwe kansen te creëren, constateren en te benutten.
• Uitstekende beheersing van de Nederlands taal in woord en geschrift (Engels is een pré).

TEVENS BIEDEN WIJ JE:

• Interne begeleiding en certificeringsmogelijkheden;
• Interessante klantomgevingen en projecten;
• Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling;
• Een leaseauto, laptop en een communicatievergoeding;
• Sportvergoeding;
• Leuke teamuitjes en BBQ’s;
• Dagelijks fruit en uitgebreide gezamenlijke lunch;
• En niet om op te scheppen, maar we hebben 21 echt leuke collega’s!

Jij maakt impact. In jouw rol als Netwerk en Security Specialist denk jij mee met klanten over uitdagingen en mogelijkheden om te verbeteren. Jij zorgt er voor dat onze klanten een goed beveiligd netwerk hebben.

WAT IS ER TE DOEN?

Als Netwerk & Security Specialist bij Aumatics kom je te werken in een dynamische omgeving waarin je zelfstandig kunt opereren. Daarbij word je ondersteund door gedreven collega’s. Je denkt mee, bent zelfstandig en proactief in je werkhouding. Je komt met ideeën en ziet mogelijkheden voor het doorvoeren van verbeteringen. Bij Aumatics krijg je alle ruimte en ondersteuning om je verder te ontwikkelen op jouw vakgebied en op persoonlijk vlak. Dit doe je alleen maar ook samen met je collega’s door middel van bijvoorbeeld kennissessies. Je draagt mede zorg voor een perfect gedocumenteerde netwerkomgeving van Aumatics. Daarnaast los je 3e-lijns storingen op van onze klanten, voer je onderhoud uit en implementeer je vernieuwingen.

WIE BEN JIJ?

Jij bent een ondernemer die zijn of haar weg wel vindt. Je voelt je comfortabel in een groeiende organisatie waar ondernemerschap, teamspirit en humor de hoofdtoon voert. Jij wilt werken in een dynamische omgeving waar technische ontwikkelingen elkaar in razendsnel tempo opvolgen. Werk je nu als zelfstandige, maar mis je het contact met collega’s of ben je juist op zoek naar een rol met meer vrijheid waar je het verschil echt kunt maken? Maak dan de overstap naar Aumatics. Jouw ondernemerschap wordt in ons hechte team erg gewaardeerd.

VERDER HEB JE:

• Een paar jaar ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
• Minimaal HBO denk- en werkniveau;
• MCSE 2012/2016 gecertificeerd;
• CCNA of gelijkwaardige certificering is een pré;
• Kennis van OSPF en BSF, TCP/IP, Firewalls en SQL;
• Uitstekende uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal in woord en geschrift (Engels is een pré);
• Commerciële skills om nieuwe kansen te creëren, constateren en te benutten;
• Daarnaast heb je een gezonde dosis humor, ben je ondernemend en heb je een absolute teamspirit.

TEVENS BIEDEN WIJ JE:

• Interne begeleiding en certificeringsmogelijkheden;
• Interessante klantomgevingen en projecten;
• Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling;
• Een leaseauto, laptop en een communicatievergoeding;
• Sportvergoeding;
• Leuke teamuitjes en BBQ’s;
• Dagelijks fruit en uitgebreide gezamenlijke lunch;
• En niet om op te scheppen, maar we hebben 21 echt leuke collega’s!

Jij maakt impact. In jouw rol als Microsoft Azure Consultant adviseer jij klanten op het gebied van cloudoplossingen en beantwoord je migratievraagstukken. Hoe je dat doet? Dát laten we graag aan jou over!

WAT IS ER TE DOEN?

Wij hebben verschillende opdrachten voor je klaar liggen, dus je kan direct aan de slag. Samen met de klant ga je in gesprek over verschillende migratievraagstukken. Deze vraagstukken beantwoord en vertaal je naar een roadmap. Aan jou om de klant te adviseren over de clouddienstverlening die wij vanuit Aumatics kunnen bieden. Jouw kennis van Microsoft Azure en ervaring met Cloudprojecten in diverse omgevingen komt hierbij goed van pas. Met de requirements van de klant kom je terug naar kantoor in Den Haag. Hier maak je in samenwerking met het team een architectuurontwerp en de daarbij behorende functionele en technische designs. Deze implementeer je vervolgens als team bij de klant. Indien nodig geef je functionele uitleg bijvoorbeeld door workshops aan de eindklant. Bedrijven krijgen een ware uplift naarmate jij er vaker komt.

WIE BEN JIJ?

Jij bent een ondernemer die zijn of haar weg wel vindt. Je voelt je comfortabel in een groeiende organisatie waar ondernemerschap, teamspirit en humor de hoofdtoon voert. Jij wilt werken in een dynamische omgeving waar technische ontwikkelingen elkaar in razendsnel tempo opvolgen. Werk je nu als zelfstandige, maar mis je het contact met collega’s of ben je juist op zoek naar een rol met meer vrijheid waar je het verschil echt kunt maken? Maak dan de overstap naar Aumatics. Jouw ondernemerschap wordt in ons hechte team erg gewaardeerd.

VERDER HEB JE:

• Een paar jaar ervaring opgedaan met Azure/Cloudprojecten;
• Minimaal hbo werk- en denkniveau;
• Ruime ervaring met Cloudconcepten en virtualisatie (VMWare, Hyper-V);
• Kennis van en ervaring met Team Foundation Server, consolidatie, compliancy (security), Visual Studio, VSTS, IAAS, OTAP;
• Een oplossingsgerichte werkwijze, je kunt op hoog niveau meedenken en bent adviesvaardig;
• Commerciële skills om nieuwe kansen te creëren, constateren en te benutten;
• Minimaal 1 Microsoft certificaat: 70-533: Impl. Azure Infrastructure Solutions (pré);
• Ervaring in een DevOps omgeving met continuous deployment (pre);
• Uitstekende beheersing van de Nederlands taal in woord en geschrift (Engels is een pré).

TEVENS BIEDEN WIJ JE:

• Interne begeleiding en certificeringsmogelijkheden;
• Interessante klantomgevingen en projecten;
• Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling;
• Een leaseauto, laptop en een communicatievergoeding;
• Sportvergoeding;
• Leuke teamuitjes en BBQ’s;
• Dagelijks fruit en uitgebreide gezamenlijke lunch;
• En niet om op te scheppen, maar we hebben 21 echt leuke collega’s!

Jij maakt impact. In jouw rol als Systeembeheerder denk jij mee met klanten over uitdagingen en mogelijkheden om te verbeteren. Jij zorgt er voor dat de klant wordt ontzorgt!

WAT IS ER TE DOEN?

Als systeembeheerder bij Aumatics werk je aan verschillende omgevingen van verschillende klanten. Daarbij word je op de achtergrond ondersteund door je collega’s, allen gedreven IT professionals. Bij Aumatics krijg je alle ruimte en ondersteuning om je verder te ontwikkelen op jouw vakgebied en op persoonlijk vlak. Jij krijgt de mogelijkheid om zelfstandig de systemen van onze klanten te beheren en bent verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de systemen. Je lost storingen op, voert onderhoud uit en implementeert vernieuwingen. Tevens lever je 3e lijns ondersteuning. Je werkt op klantlocatie en vanuit ons kantoor en onderhoudt regelmatig contact met jouw collega professionals om kennis en ervaring uit te wisselen.

WIE BEN JIJ?

Jij bent een ondernemer die zijn of haar weg wel vindt. Je voelt je comfortabel in een groeiende organisatie waar ondernemerschap, teamspirit en humor de hoofdtoon voert. Jij wilt werken in een dynamische omgeving waar technische ontwikkelingen elkaar in razendsnel tempo opvolgen. Werk je nu als zelfstandige, maar mis je het contact met collega’s of ben je juist op zoek naar een rol met meer vrijheid waar je het verschil echt kunt maken? Maak dan de overstap naar Aumatics. Jouw ondernemerschap wordt in ons hechte team erg gewaardeerd.

VERDER HEB JE:

• Een paar jaar ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
• Minimaal MBO/HBO denk- en werkniveau;
• MCSE 2012/2016 gecertificeerd;
• Ervaring met IIS, SCOM, SharePoint, Exchange 2013;
• Kennis en ervaring met Office 365;
• Bekend met ITIL en in staat dit in je werk toe te passen;
• Kennis van SQL server (niet vereist, wel een pré)
• Hyper-V certificering (niet vereist, wel een pré);
• Daarnaast heb je een gezonde dosis humor, ben je ondernemend en heb je een absolute teamspirit;
• Uitstekende beheersing van de Nederlands taal in woord en geschrift (Engels is een pré).

TEVENS BIEDEN WIJ JE:

• Interne begeleiding en certificeringsmogelijkheden;
• Interessante klantomgevingen en projecten;
• Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling;
• Een leaseauto, laptop en een communicatievergoeding;
• Sportvergoeding;
• Leuke teamuitjes en BBQ’s;
• Dagelijks fruit en uitgebreide gezamenlijke lunch;
• En niet om op te scheppen, maar we hebben 21 echt leuke collega’s!

Kom je bij ons op de koffie?

Kom eens praten bij ons op kantoor! Kun je gelijk de sfeer proeven en de werkomgeving zien. Neem contact op met Nicole Huisman door het formulier hieronder in te vullen.

Vul hieronder je gegevens in

ACQUISITIE DOOR WERVING- EN SELECTIEBUREAUS WORDT NIET OP PRIJS GESTELD